sobota, 7 kwietnia 2012

Wielkanoc


Wszystkim czytelnikom i blogerom, w trwających świętach Wielkiej Nocy chciałabym z całego serca życzyć pogody ducha, uśmiechy na twarzy, miłego czasu spędzonego z rodziną, smacznego jajka oraz mokrego dyngusa!


Trochę zdjęć ozdób wielkanocnych jakie zagościły w moim domu:






Coroczne malowanie jajek. Niestety nie mam talentu plastycznego, więc nasze pisanki wyglądają, jak wyglądają:






Oraz piękny prezent jaki zrobiła dla mnie babcia, czyli śliczne sztrykowane ubranka na pisanki:








Wesołego Alleluja kochani!



Zdjęcia w całości wykonane przeze mnie, proszę o nie rozpowszechnianie bez mojej zgody.



1 komentarz:

  1. Bardzo ładne pisanki! Też robiłam w domu :D niestety mój talent plastyczny jest... no jaki jest... więc pisanki wyszły kiepawo XD

    OdpowiedzUsuń