sobota, 26 stycznia 2013

Ochibi World - Reaktywacja.



Minął już prawie rok, odkąd w styczniu 2012  postanowiłam założyć bloga poświęconemu mandze i anime. Przez miniony czas wydarzyło się naprawdę sporo czego owocem był kompletny brak czasu na prowadzenie drugiego bloga. 

Ale przez cały ten czas udało mi się wypracować też pewien nawyk systematyczności. Nie chcę niczego obiecywać ani do niczego się zmuszać, gdyż mijałoby się to z moim celem. Jak to cel? To zwyczajnie stworzenie miejsca gdzie będę mogła podzielić się swoimi przemyśleniami związanymi z m&a, który jest tak właściwie tematem rzeką. 

Nie jest to jednak wszystko. Pisanie porządnych opinii o obejrzanych anime bądź przeczytanych mangach nie zawsze sprawia mi przyjemność. Są takie dni gdy zwyczajnie ciężko jest złożyć jakieś składne, logicznie zdanie. Postanowiłam więc, że podejdę to tego znacznie bardziej na luzie.

Opinii o m&a oczywiście nie zabraknie. Pragnę jednak rozszerzyć nieco tematykę bloga. Myślę, że pojawią się posty mówiące o Azji, jej kulturze, historii, codziennym życiu w poszczególnych krajach. Nieco prywaty czyli moje osobiste spostrzeżenia na postrzeganie Azji i m&a w Polsce. Brzmi poważnie? Bo poważnie nie będzie. Chcę by pisanie o moich zainteresowaniach było przede wszystkim przyjemnością, a w końcu jak często idzie to w parze z powagą?


Tak oto w najbliższym czasie spodziewać się można opinii o Another, pierwszym tomie Ouran high school host club a także relacji z trzechiego B-XmassConu. 


Źródło: nyanyan.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz